تولید ملی انواع گریتینگ و قالب بتن دستگاه CNC

ساخت انواع گریتینگ های فلزی با پوشش گالوانیزه استنلس استیل کامپوزیتی و قالب بتن انواع دستگاه CNC

تولید ملی انواع گریتینگ و قالب بتن دستگاه CNC

ساخت انواع گریتینگ های فلزی با پوشش گالوانیزه استنلس استیل کامپوزیتی و قالب بتن انواع دستگاه CNC

شرکت تولیدی صنعتی ام پیکو (مشبک پردازان)

شرکت تولیدی صنعتی مشبک پردازان در سال 1380 با نام اختصاری ام پیکو فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سازه های فلزی (بصورت تخصصی در زمینه تولید انواع گریتینگ و کفپوش های فلزی) آغاز کرده و به تدریج با افزایش توان تولید روزانه ، تجهیز خطوط تولید به آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه های مربوطه و خریداری ماشین آلات پیشرفته ، اقدام به گسترش محصولات تولیدی ، بالا بردن ظرفیت تولید روزانه انواع گریتینگ و گسترش محصولات تولیدی در زمینه انواع قالب های فلزی بتن نموده است.
با توجه به سالها همکاری با صنایع پیشرفته کشور اعم از نفت، گاز ، پتروشیمی ، صنایع سیمان ، آب و فاضلاب ، مسکن و انبوه سازی ، صنایع خودروسازی و ... که نیازمند ظرفیت تولید بالا و برخورداری از استانداردهای لازم در هر زمینه می باشند ، این شرکت توان تولیدی بالا توآم با کیفیت مطلوب در زمینه های مختلف تولیدی بدست آورده و با گسترش زمینه فعالیت در عرصه انبوه سازی مسکن و انجام پروژه های عمرانی ، سعی در انجام خدمتی ولو ناچیز در جهت حفظ سرمایه های جامعه و خودکفایی ملی دارد .

» تولیدات و خدمات شرکتام پیکو شامل موارد زیر می باشد :

1- قالبهای مدولار فلزی (جوش - خم)
2- جک های ساختمانی و متعلقات قالب بندی
3- سیستم های داربستی مدولار فلزی
4- سیستم قالب یکپارچه
5- سیستم قالب تونل
6- سیستم قالب لغزنده
7- انواع میز پرنده بتن ریزی Sky Deck
8- انواع قالب بتن خاص و تولید قطعات پیش ساخته

شرکت مشبک پردازان (ام پیکو) در بخش تحقیق توسعه خود (R&D) میکوشد تا در بروز نگه داشتن اطلاعات فنی، ارتقاع سطح علمی و همچنین خلاقیت و نوآوری در این صنعت، خدمات قابل اطمینانی به مشتریان خود ارائه نماید.
کلیه محصولات تولیدی این شرکت مورد تایید و تحت لیسانس شرکت گراندفورس انگلستان (Ground Force)و سیستم مدیریت کیفیت مطابق استاندارد :
ISO 9001 - 2008 از شرکت Llyod ' s Register آلمان می باشد.
عضویت در انجمن بتن ایران و انجمن تخصصی مراکز تخقیق و توسعه نیز گامی درجهت رسیدن به این اهداف و میل به نو آوری، کیفیت برتر و بروز رسانی مستمر دانش مربوطه و در نهایت رضایتمندی مشتری می باشد.

قالب تونل

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ق.ظ

Tunnel forms system
Tunnel forms system are used for lining channels, shafts and deviational tunnels. Tulle-shaped forms , in terms of assembling and disassembling are categorized in two parts:1-hydraulic 2-mechanical . in hydraulic , assembling and disassembling segments of form is carried out through using hydraulic jack while in mechanical , it is carried out through using manual or hydraulic jacks.

قالب تونل ها لاینینگ های بتنی

Pic Tunnel

طراحی قالب تونل بتنی ام پیکو

عکس قالب بتن تونلل

قالب تونل فلزی بتن ریزی اجرایی ام پیکو

قالب تونل مشبک پردازان بتنی

قالب تونلی قوسی قطار ام پیکو

 Kandovan Tunnel

  The Karaj – Chalous road starts in the middle of Karaj and after crossing the Alborz mountain chain, it reaches Chalous city and the Caspian sea side. At the time of constructing the Chalous road there was no other solution but to excavate a tunnel through the mountain otherwise one had to go round it. On 11th of May 1935 the first dynamite was used to create an opening from where workers continued digging with pick and chip-axes. The construction of this 1884 m long, 5.5 m wide, and 6 m high tunnel took three years and was inaugurated on 17th of May 1938.

In 1995 it was suggested to widen the road for bi-directional traffic. However due to the presence of ground water, and weakening of the rock and soil mass over the years, works progressed slowly when the old rock cover of the tunnel was removed and several collapses occurred. This project was completed after seven years in 2002. 

تونل کندوان

  The southern portal and inside the Kandovan Tunnel after widening

 

   Tehran – North Expressway

  The Tehran – North Expressway is part of the north – south corridor that connects countries of southeast Asia with Europe via Iran and its northern neighbours . This expressway shortens the distance from Tehran to the city of Chalous at the Caspian sea from 200 km to 121km and the travelling time from 4.5 to 1.5 hours.

  The route includes 137 tunnels with a total length of 45 km in each direction (90 km all together). Ten of these tunnels have a length of more than 1 km. The longest tunnels in this route are the Taloun twin tunnels with a length of 5000 m in each direction and the Alborz twin tunnels which are 6300 m long in each direction.

  The Taloun pilot tunnel is excavated using the drill and blast method and following the rules of NATM. The excavated rocks consisted mainly of Tuffs from Karaj formation. The Alborz pilot tunnel is the longest tunnel of the route and is excavated by TBM with a diameter of 5.2 m. The main tunnels will be excavated by drill and blast method.

تونل کرج خرم آباد پل زال

The TBM machine at the beginning of the Alborz pilot tunnel

    Khoramabad – Pol -e- Zal Expressway

  The existing Khoramabad – Pol -e- Zal road with a length of 165 km is an important part of the north – south corridor. The route passes through mountains and difficult terrain of the Zagros mountain chain and ends near Pol -e- Zal ( Zal -Bridge in Farsi) almost 55 km away from Andimeshk city in Khuzestan province and is connected to the Khoramabad – Andimeshk expressway by a crossing. The length of this expressway is 104 km and consists of 25 km of twin tunnels which were excavated by drill and blast method, 14 special bridges and 270 simple bridges.

تونل خرم آباد اتوبان آزاد راه

Twin tunnels in  Khoramabad – Pol -e- Zal Expressway

انجمن تونل ایران

Iranian Tunneling Association

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی